
Ari ani doktor-doktor(yg pakai life jacket oren) datang melawat ke kampung untuk membantu penduduk-penduduk yg memerlukan rawatan. Maklum tah inda dpt kan jalan ke hospital. Tadi ada plang org sakit. Anak buah me kana gigit lintah. Punya lah karau ia menangis. Ahahaha.. Tarus fobia mliat air. Sapa jua nda menangis mliat lintahnya basar-basar, bunal lagi. Cute lah.. ahahaha..

Me, Hamdani & my Bro sibuk ngangkat makanan & minuman untuk org di rumah & my cousins. Jauh tah lagi mengangkat ani. Yang paling sengsara mengangkat butul air tapi sabar tah saja. Time ani sanang lah sal ada my bro. Esok antah cemana kan ngambil makanan tu. Inda lagi ada perahu damit. Esok tah mikirkan macamana.

Dalam duka, ada jua sukanya. Walaupun banjir, Nabilah tetap mo celebrate birthdaynya ari ani di rumah nene mama & bapa. Sederhana tapi meriah walaupun di beranda. ahaha.. Happy 7th Birthday Nabilah. Semoga menjadi anak yg pintar & soleha. Be a good girl ah.
2 comments:
npa nda d gambar lintah bunal ah.. hehe...mau jua ku mlyt tu..btw cute c nabilah ah..mau jua ia celebrate d sana ah...hehehe...
ahahaha.. nda sampat bah mengambar lintah ah mun dah c ejah menangis karau2. sibuk lagi kn membuang lintah dri kakinya. ptg c haziqah lgi kna lintah. atu pun karau jua. ahaha..
Post a Comment